Představení vozu
Nový Chevrolet Corvette Z06 C8 3LZ s novým motorem flat-plane crank po vzoru evropských supersportů 5.5L V8 LT6 DOHC o výkonu 645 PS a maximálním krouticím momentem 595 Nm. Jedná se o doposud nejsilnější sériově vyrábený atmosférický osmiválec na světě. Zrychlení vozu z 0-100 za neuvěřitelných 2,6s, dosahuje tedy podobných časů jako supersporty. Srovnání s touto třídou supersportů napomáhá i nová konstrukce karoserie. Corvette C8 je koncipovaná jako mid-engine, motor je oproti předchozím generacím umístěn za řidičem, což dramaticky mění rozložení váhy a zefektivňuje tím přenos síly nefalšovaného amerického osmiválce na vozovku. Corvette disponuje dvou spojkovou 8 stupňovou automatickou převodovkou s možností pádlového manuálního řazení. Pohon zadních kol.
Sportovně tvarované perforované sedačky COMPETITION SPORT jsou elektricky stavitelné v 8 směrech, vyhřívané i odvětrávané. Nechybí ani paměť nastavení sedaček. Inovovaný podvozek a coil-over tlumiče zajišťují maximální ovladatelnost za všech podmínek. Samozřejmostí je nastavení řady jízdních režimů: Tour, Weather, Sport a Track. K dispozici jsou i dva uživatelsky konfigurovatelné režimy. Nastavení ovlivňuje: reakci plynového pedálu, režim (mapu) řazení automatické převodovky, tuhost posilovače řízení, stabilizační systém včetně kontroly prokluzu a zvuk motoru.
Vůz díky příplatkovému balíčku disponuje karbon-keramické brzdy. Nechybí ani eLSD, stabilizační systém pro redukci prokluzu. Magnetic Ride Control jehož senzory snímají povrch vozovky 1000x za vteřinu pro okamžité nastavení vizkozity (tuhosti) magnetických tlumičů. Přední nápravu je možné zvednout o 40mm pro bezproblémové parkování nebo přejíždění zpomalovacích pásů. Systém je vybaven pamětí pro uložení konkrétních úseků pomocí GPS, zvednutí se pak aktivuje automaticky na základě zapamatované pozice.
Jedná se o EU model s Evropskou navigací, 3 letou evropskou zárukou a možnosti volby českého jazyka.