Představení čtyřkolky
Nový RZR PRO R 4 Ultimate v prodloužené 4 místné verzi představuje absolutní špičku celého segmentu sestavenou s ryze závodní technikou pro nejnáročnější řidiče. RZR PRO R nabízí extrémní výkon, odolnost jízdní schopnosti v terénu. Model disponuje motorem ProStar Fury 2.0L jež představuje čtyřtaktní DOHC řadový čtyřválec s výkonem 225 koní. K dispozici má řidič účinný posilovač řízení s variabilním účinkem, obrysová, přední a zadní LED světla a hliníkovou střechu. V terénu máte k dispozici 15“ aluminiová kola a offroadové pneumatiky Maxxis Rampage o rozměru 32×10“. Tento model je osazen hydraulickými kotoučovými brzdami, které jsou vpředu 3 pístkové a vzadu 2 pístkové.
RZR PRO R 4 Ultimate disponuje aktivním podvozkem DYNAMIX DV se závodními elektricky ovládanými tlumiči FOX 3.0 Live Valve X2 Internal Bypass, který neustále nastavuje optimální hodnoty komprese a odskoku tlumičů v reálném čase a poskytuje řidiči bezkonkurenční stabilitu a jistotu v terénu. Podvozek DYNAMIX DV navíc poskytuje volbu čtyř jízdních režimů: Comfort, Rock, Track a Baja. V interiéru má posádka standardně k dispozici 7“ dotykový display vybavený systémem RIDE COMMAND. Tento systém nabízí GPS navigaci, Bluetooth a USB konektivitu pro smartphony nebo FM/AM rádio. Cestovní komfort zajišťuje Rockford Fosgate Premium Audio systém s výkonem 400W. Ten lze za příplatek rozšířit o další reproduktory či subwoofer.
Model Turbo R 4 Ultimate nabízí nekompromisní terénní podvozek a robustní šasi se světlou výškou 40,6cm. Zdvih předního odpružení je neuvěřitelných 68,6cm a zadní nepřekonatelných 73,7 cm. Nový systém zavěšení MaxLink je první tovární zavěšení z uzavřených profilů. Využívá strategicky vyztuženou lisovanou ocelovou konstrukci k vytvoření nejpevnějšího zavěšení ve třídě side-by-side, jaké bylo kdy vyrobené. MaxiLink dává vozu jedinečnou stabilitu díky uchycení předních tlumičů přímo na spodní ramena, které umožňuje delší zdvihy. Patentované zadní zavěšení umožňuje nastavovat sbíhavost zadních kol a tím pomáhá maximalizovat kontakt kol při agresivní jízdě a mít čtyřkolku stále pod kontrolou. Průchodnost v terénu zajištuje vysoce výkonný systém pohonu všech kol – Isolated Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD.
Zcela nový rám má dvojnásobně vyšší torzní tuhost. Jednodílná svařovaná klec je vyrobená z trubek o průměru 5 cm a v místech, kde se připojuje k podvozku, navíc používá kónické spoje pro zvýšení pevnosti. Převodovka Pro R je zkonstruovaná tak, aby vydržela ty nejextrémnější podmínky na Zemi. Používá širší a delší řemen, větší řemenice a lepší proudění vzduchu, aby zajistila nejdelší životnost řemene, jaká kdy byla u RZR zaznamenána
Kokpit nabízí zesílená skořepinová sedadla nastavitelná ve čtyřech směrech u řidiče a možnost sklopit sedačku u spolujezdce. Výškově i podélně nastavitelný volant. K dispozici je i On board Information Center 4″ Multi-Color LCD displejem, zobrazující důležité informace: tachometr, počítadlo kilometrů, indikátor rychlostního stupně, denní počítadlo kilometrů a motohodin, palivoměr, teplotu chladící kapaliny, stav baterie, nebo ukazatel servisního intervalu. Ve standardní výbavě nalezneme i alternátor s výkonem 900W, USB nabíjení či 12V zásuvku na palubní desce, nebo systém Polaris Pulse pro rychlé připojení elektrického příslušenství. S rozsáhlou nabídkou originálního příslušenství si jej můžete dokonale přizpůsobit svým potřebám.