Představení vozu
Nový Chevrolet Corvette Stingray C8 2LT Z51 s inovovaným motorem 6.2 V8 DI VVT LT2 o výkonu 474 HP a maximálním krouticím momentem 613 Nm. Zrychlení vozu z 0-100 za neuvěřitelných 3,5s, dosahuje tedy podobných časů jako supersporty. Srovnání s touto třídou supersportů napomáhá i nová konstrukce karoserie. Corvette C8 je koncipovaná jako mid-engine, motor je oproti předchozím generacím umístěn za řidičem, což dramaticky mění rozložení váhy a zefektivňuje tím přenos síly nefalšovaného amerického osmiválce na vozovku. Motor disponuje přímým vstřikováním (DI), variabilním časováním ventilů (VVT) a rovněž systémem Active Fuel Management pro úspornější jízdu, kdy není potřebný plný výkon motoru. Corvette disponuje dvou spojkovou 8 stupňovou automatickou převodovkou s možností pádlového manuálního řazení. Pohon zadních kol.
Interiér v Nappa kůži. Sportovně tvarované perforované sedačky GT1 jsou elektricky stavitelné v 8 směrech, vyhřívané i odvětrávané. Nechybí ani paměť nastavení sedaček. Inovovaný podvozek a coil-over tlumiče zajišťují maximální ovladatelnost za všech podmínek. Samozřejmostí je nastavení řady jízdních režimů: Tour, Weather, Sport a Track. K dispozici jsou i dva uživatelsky konfigurovatelné režimy. Nastavení ovlivňuje: reakci plynového pedálu, režim (mapu) řazení automatické převodovky, tuhost posilovače řízení, stabilizační systém včetně kontroly prokluzu a zvuk motoru.
Vůz díky příplatkovému balíčku Z51 disponuje většími brzdami, 13.3″ na přední nápravě a 13.8″ na zadní. Nechybí ani eLSD, stabilizační systém pro redukci prokluzu. Magnetic Ride Control jehož senzory snímají povrch vozovky 1000x za vteřinu pro okamžité nastavení vizkozity (tuhosti) magnetických tlumičů. Přední nápravu je možné zvednout o 40mm pro bezproblémové parkování nebo přejíždění zpomalovacích pásů. Systém je vybaven pamětí pro uložení konkrétních úseků pomocí GPS, zvednutí se pak aktivuje automaticky na základě zapamatované pozice.